به گزارش وبسایت نود، یکشنبه شب در آخرین مسابقه هفته پنجم فوتبال ایتالیا تیم های فروزینونه و یوونتوس به مصاف هم رفتند. فروزینونه با وجود آن که تا پیش از این مسابقه، فقط یک امتیاز داشت ولی نمایش خوبی در مقابل یوونتوس ارائه کرد و در نیمه اول توانست یاران آلگری را تاحدی غافلگیر هم کند، اگرچه یوونتوس در نیمه نخست می توانست توسط رونالدو به گل برسد و موقعیت های دیگری نیز نصیب بیانکونری شد ولی نیمه نخست مقاومت فروزینونه درهم شکسته نشد.

این مقاومت در نیمه دوم هم ادامه داشت تا اینکه بالاخره در دقیقه 82 شوق یوونتوس برای حفظ رکورد صد درصد پیروزی و تجربه تیم آلگری به آن ها کمک کرد تا حریف باانگیزه را پشت سر بگذارند. رونالدو که چند روز قبل با اخراجش در مقابل والنسیا، با چشمانی اشک بار زمین مسابقه را ترک کرد و حتی کارش به اشک ریختن هم رسید، در این مسابقه جبران کرد. او روی یک توپ دفع شده و سرگردان درون محوطه نهایت استفاده را برد و با یک ضربه پای چپ تیمش را به گل اول رساند.

فروزینونه برای جبران گل خورده جلو کشیده بود که در وقت های اضافه دروازه اش را دوباره بازشده دید، یک ضدحمله از یاران یوونتوس با سانتر از جناح چپ همراه شد و برناردسکی با یک ضربه بغل پا به گوشه دروازه، تیمش را به گل دوم رساند.

به این ترتیب فروزینونه همچنان بعد از 5 هفته یک امتیاز دارد ولی یوونتوس با حفظ رکورد بردهای پیاپی، همچنان صدرنشین است.