ورزش 11 - تیم های آث میلان و آتالانتا در چارچوب هفته پنجم سری آ ایتالیا مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار از ساعت 19:30 در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان آغاز شد.

دو تیم با ترکیب های ذیل بازی را شروع کردند:

آث میلان

دوناروما، رومانیولی، موساکیو، رودریگز، کالابریا، بیلیا، کسیه، بوناونتورا، سوسو، هاکان، هیگواین

آتالانتا

گولینی، تولوی، ماسیلو، پالومینو، کاستیانه، ده رون، گوسنز، فرویلر، پاشالیچ، گومز، بارو

میلان بازی را بسیار خوب شروع کرد و در دقیقه 2 گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی این تیم موفق شد دروازه آتالانتا را باز کند تا تیم میهمان حسابی غافلگیر شود. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی به آرامی در جریان بود و تلاش های هر دو تیم برای گلزنی بی فایده بود تا نیمه اول با برتری 1 بر 0 به سود شاگردان گتوزو به پایان برسد.

در نیمه دوم، آتالانتا برای فرار از شکست حملات خود را آغاز کرد و طولی نکشید که گومز در دقیقه 54 بازی را به تساوی کشید. میلان که نمی خواست سه امتیاز خانگی را از دست بدهد فشار زیادی بر روی خط دفاع و دروازه آتالانتا آورد و در دقیقه 61 بوناونتورا مزد تلاش های زیاد روسونری را داد و بازی را 2 بر 1 کرد تا میلان در خانه از حریف پیش بیافتد. پس از این گل، بازیکنان آتالانتا قصد تسلیم شدن نداشتند و تلاش زیادی برای گلزنی کردند تا این که در لحظات پایانی بازی و در دقیقه 92 ریگونی گل تساوی را زد تا روسونری سه امتیاز خانگی را از دست بدهد و دو تیم به یک امتیاز قناعت کنند.