ورزش 11 - در هفته ششم لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و وستهام در دیداری بسیار دشوار به مصاف یکدیگر رفتند. مائوریتسیو ساری و مانوئل پلگرینیسرمربیان دو تیم ازترکیب زیر برای آغاز دیدار با یکدیگر استفاده کردند:

ترکیب وستهام: فابیانسکی، زابالتا، بالبوئنا، دیوپ، ماسواکو، رایس، اوبیانگ، نوبل، یارمولنکو، اندرسون، آنتونیو

ترکیب چلسی: آریزابالاگا، آزپیلیکوئتا، داوید لوئیز، رودیگر، آلونسو، جورجینیو، کانته، کواچیچ، ویلیان، هازارد، ژیرود

این دیدار که در ورزشگاه المپیک استادیوم لندن برگزار می شد در نیمه اول دارای افت و خیز چندانی نبود و دو تیم بیشتر به محک زدن یکدیگر پرداختند و اغلب توپ در میانه میدان ما بین بازیکنان دو تیم دست به دست می شد. فقط آبی های لندن گاها با حر کات ستاره بلژیکی خود موقعیت های نصف و نیمه ای بر روی دروازه فابیانسکی ایجاد می کردند که به سرانجام نمی رسید.

با شروع نیمه دوم بازیکنان چلسی سعی کردند با مالکیت توپ و میدان بتوانند تسلط خود را بر وستهام و بازی بیشتر کنند اما چکش ها نیز در این مسابقه هیچ گاه پا پس نکشیدند و حتی در برخی شرایط نیز توانستند موقعیت هایی را روی دروازه چلسی ایجاد کنند که با بدشانسی به گل تبدیل نشد. اما مهمترین و بهترین موقعیت این دیدار در شرایطی تک به تک نصیب آلوارو موراتایی شد که در این روزها اصلا شرایط آرمانی خود را ندارد.

این بازیکن اسپانیایی در موقعیتی کاملا تک به تک توپ را به دستان فابیانسکی کوبید تا چلسی نتواند در این دیدار مانند 5 دیدار قبلی خود به 3 امتیاز دست یابد و سرانجام در هفته ششم رقابت های لیگ جزیره چلسی امتیاز از دست بدهد.