ورزش 11 - در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ بر تر انگلیس تیم فوتبال چلسی فردا (یکشنبه) در دیداری دشوار در حالی میهمان وستهام است که از 5 دیدار ابتدایی خود در لیگ جزیره تا کنون 5 برد کسب کرده است و لیگ اروپا را نیز با برد آغاز کرده است. ساری سرمربی ایتالیایی آبی های لندن پیش از آغاز این دیدار در مورد شرایط تیمش و جدال با وستهام اظهار داشت:

به هیچ وجه انتظار چنین شروع فوق العاده ای را نداشتم. در حال حاضر شگفت زده هستم و از شرایط باشگاه و بازیکنانم بسیار خوشحالم. در ناپولی اوضاع ماه اول به مراتب دشوارتر بود. بازی های وستهام در لیگ برتر را دیده ام و می دانم که برای رقابت با این تیم کار سختی پیش رو داریم که باید از پس آن بر بیاییم. جایگاهی که الان وستهام در آن قرار دارد جایگاه واقعی این تیم را نشان نمی دهد.

در ایتالیا شرایط کاملا متفاوت است. زمانی که در ناپولی حضور داشتم وقتی در اروپا به میدان می رفتیم می دانستیم که شنبه و یا یک شنبه در ابتدای هفته در لیگ به میدان خواهیم رفت و اگر در لیگ اروپا حضور داشتیم مطمئنا دوشنبه به میدان می رفتیم اما در لیگ برتر انگلیس فشار بازی ها به مراتب بیشتر است و نمی توانی پیش بینی کنی که به چه بازیکنانی باید استراحت داد هر چند امیدوارم که در روزها و ماه های آینده موقعیتی به دست بیاوریم تا به برخی از بازیکنانمان استراحت دهیم.