ورزش 11 - قدرت برتر بوندسلیگا آلمان در هفته چهارم این رقابت ها باید در خانه حریف دیرینه و رقیب همیشه جدی اش پس از یک جدال سخت و نفس گیر در پرتغال به میدان برود، رقیبی که سال هاست در حسرت یک پیروزی برابر باوریایی ها همچنان در انتظار باقی مانده است!

شالکه 04 امروزی ساختار گذشته خود را ندارد و مشخصا از روزهای اوج به دور است، اما این فاصله گیری آنها از اوج تا به این حد فجیع نیست که برای پیروزی برابر بایرن مونیخ برای مدت 7 سال در انتظار باقی بمانند! اما واقعیت این است که شالکه در طول یک دهه گذشته به شکلی ناباورانه زیر سلطه محض باواریایی ها بوده است.

بایرن مونیخ و شالکهبایرن مونیخ و شالکه

بایرن مونیخ احتمالا پس از یک جدال سخت در برابر بنفیکا و کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سیاستی متشابه با دیگر قدرت های برتر اروپایی را در پیش خواهد گرفت و ترکیبی از بازیکنان اصلی و نیمکت نشینش را در فلتینس آرنا به میدان خواهد فرستاد که بهترین فرصت ممکن را برای شالکه و شانس برتری اش مقابل این تیم که طلسمی تحقیر آمیز را بر آنها نازل کرده اند، بوجود خواهد آورد.

از سویی دیگر نیکو کواچ این روزها رناتو سانچز فوق العاده آماده ای را در اختیار دارد که در نبود بسیاری از ستارگان مصدوم این تیم بار بزرگان تیم را یک تنه بر دوش می کشد و در میادین فراتر از اسم و رسم خود ظاهر می شود تا ظهور ستاره ای دیگر در آسمان اف سی هالیوود را شاهد باشیم.

بایرن مونیخ و شالکهبایرن مونیخ و شالکه

در 22 تقابل دو ریشه قدرتمند فوتبال آلمان از سال 2010 تا به امروز تنها 3 بار پیروزی سهم شالکه شده است که آخرین آن 2 مارچ 2011 باز می گردد که در چارچوب رقابت های DFB POKal شالکه موفق شد بایرن را شکست دهد؛ همچنین بایرن مونیخ در 16 پیروزی مقتدرانه خود در این سال ها نتایج عجیبی چون 4_0 و 5_0 را مقابل شالکه در کارنامه دارد و 3 دیدار دو تیم نیز به تساوی انجامیده است!