ورزش 11 - از سری رقابت های جذاب و فوق العاده لیگ قهرمانان اروپا دو تیم شاختار دونتسک اوکراین و هافنهایم آلمان در ورزشگاه متالیت، استادیوم خانگی شاختار با قضاوت کهلت دانمارکی در دیداری هیجان انگیز به مصاف یکدیگر رفتند.این دیدار از همان ابتدا حاوی کش و قوس ها و صحنه های جالبی بود که باعث به گل رسیدن هافنهایم در دقیقه 6 شد.

هافنهایم - شاختاردونتسکهافنهایم - شاختاردونتسک

هافنهایم توسط گریلیتش در همان دقایق ابتدایی بازی گل اول خود را به ثمر رساند اما شاختار دونتسک که نمی خواست این دیدار خانگی را واگذار کند بعد از دریافت گل حملات پر دامنه خود را بر روی دروازه هافنهایم گسترده کرد تا اینکه بعد از گذشت حدود 20 دقیقه یعنی در دقیقه 24 توسط اسماعیلی مدافع برزیلی خود توانست گل تساوی را وارد دروازه هافنهایم نماید.

هافنهایم - شاختاردونتسکهافنهایم - شاختاردونتسک

اما هافنهایم با دریافت این گل پا پس نکشید و به هر شکل قصد داشت تا به عنوان تیم برتر وارد رختکن شود و سرانجام توانست در دقیقه 38 توسط نوردتویت هافبک نروژی خود به گل دوم برسد تا به آن چیزی که می خواست دست پیدا کند. با شروع نیمه دوم هافنهایم با دستورات تاکتیکی سرمربی جوان خود توانست بازی را به کنترل خود درآورد و از حملات شاختار که از امتیاز میزبانی بهره می برد جلوگیری نماید.

ناگلزمانناگلزمان

اما معدنچی های اوکراینی می خواستند در خانه بازنده لقب بگیرند و توانستند با تکیه بر بازیکن برزیلی 21 ساله خود به گل برسند. مایکون هافبک جوان شاختار در دقیقه 81 گل تساوی بخش اوکراینی ها را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت در شب رکوردشکنی ناگلزمان به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.