ورزش 11 - تیم ملی انگلیس شب گذشته توانست در دیداری دوستانه مقابل سوئیس به برتری 1 بر 0 دست یابد. گرت ساوت گیت در پایان این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مارکوس راشفورد؟

مارکوس واقعا بازیکن خوبی است و مطمئنا به سطحی فوق العاده خواهد رسید. گلزنی او در هر بازی ما را خوشحال خواهد کرد. همانطور که در این هفته با قدرت تمام کنندگی خود توانست دو گل به ثمر برساند.

دیدار با سوئیس و اعمال 9 تغییر در ترکیب؟

بسیاری از بازیکنان برای اولین بار در ترکیب تیم به میدان می رفتند و این می توانست کار را برای آن ها دشوار کند اما همین بازی های دشوار مقابل کشورهایی مانند سوئیس به پیشرفت آن ها کمک فراوانی خواهد کرد. در نیمه اول نتوانستیم آن طور که انتظار داشتیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم اما با شروع نیمه دوم تغییراتی را در سیستم بازی مان داشتیم که باعث شد با پوشش فضاهای خالی بر توپ و میدان تسلط پیدا کنیم و به گل برسیم.

شکست 6 بر 0 کرواسی مقابل اسپانیا؟

تیم های بزرگ که در جام جهانی نتایج خوبی را کسب کردند کار بسیار دشواری مقابل بعد از پایان دیدارهای جام جهانی پیش رو دارند. چرا که تیم های آن ها نتوانستند آن طور که باید ریکاوری داشته باشند و سنگینی درخشش و کسب نتایج مطلوب در این جام را نیز احساس می کنند. کرواسی نیز این مشکل را دارد و باید بتواند آن را حل کند.

بازی دادن به هری کین؟

هری تنها 30 دقیقه پایانی در زمین حضور داشت. او حتی اگر بازی نمی کرد در پایان بازی باید در زمین به دویدن می پرداخت تا آمادگی کامل برای بازی های باشگاهی را کسب کند. بازی دادن به او مسئله چندان بزرگی نبود زیرا که در هر صورت این دیدار را از ابتدا آغز نکرد و توانست به حد کافی استراحت کند.