ورزش 11 - بارسلونا در دیداری عجیب توانست در هفته سوم لالیگا با 8 گل تیم نگون بخت هوئسکا را از پیش رو بردارد. سرمربی آبی و اناری ها در پایان این بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. ارنستو والورده در کنفرانس خبری پایان بازی اظهار داشت:

بزرگترین مزیت ما در این بازی صبور بودنمان بود. بازی دشواری را سپری کردیم و این دیدار اصلا برای بارسا آسان نبود. در پایان نیمه اول بابت نتیجه به دست آمده مضطرب بودیم و باید اختلاف را بیشتر میکردیم. با شروع نیمه دوم توانستیم به آنچه می خواستیم دست پیدا کنیم و در مجموع 8 گل به ثمر رساندیم. البته در خط دفاعی ضعف هایی داشتیم که باید در آینده آن ها را برطرف کنیم.

صدرنشینی در لالیگا؟

هنوز برای حرف زدن در مورد صدرنشینی بسیار زود است و جدول دستخوش تغییرات فراوانی خواهد شد. البته که با کمال میل می خواهیم که در پایان هر هفته از رقابت ها در صدر قرار بگیریم اما اکنون دباره تصمیم گیری در این موضوعات بسیار زود است.

تکنولوژی کمک داور ویدیویی؟

هرچند که این تکنولوژی باعث کاهش سرعت و هیجان بازی می گردد اما همه فوتبالدوستان می خواهند تصمیم درستی در قبال تیم هایشان گرفته شود و هیچ حقی از تیمی ضایع نشود.

استفاده از سیستم چرخشی؟

ما میخواهیم از تمامی ابزارمان در طول فصل بهره مند شویم و از همه بازیکنانمان تا حد امکان استفاده کنیم. بازی های بسیار زیادی را در طول فصل در پیش داریم و به همه بازیکنان در ترکیب اصلی بازی خواهد رسید.