به گزارش وبسایت نود، بارسلونا با ارائه یک نمایش مقتدرانه موفق شد حریف گمنام و کم تجربه خود اوئسکا را با نتیجه پر گل 7-2 شکست دهد تا با تفاضل گل بهتر صدرنشین لیگ شود.

در یکی از بازی های یکشنبه شب از هفته سوم لالیگا، بارسلونا در خانه پذیرای اوئسکا بود. میهمان در همان دقیقه دوم روی یک ضدحمله به گل رسید. یک سانتر روی دوم با ضربه سر همراه شد و در ادامه خوان هرناندز در چند قدمی دروازه، برای اولین بار دروازه بارسلونا را در این فصل گشود.

این گل 14 دقیقه پابرجا بود و در دقیقه 16 بود که پاسکاری عالی بازیکنان بارسلونا در پشت محوطه جریمه با پاس راکیتیچ برای مسی همراه شد، ستاره آرژانتینی با فریب دفاع حریف، با یک ضربه پای راست بازی را مساوی کرد. 9 دقیقه بعد بازی 2-1 شد. فرار آلبا از جناح چپ با پاس وی همراه شد و پالیدو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

سوارز پیش از پایان نیمه اول توانست نتیجه را 3-1 کند. باز هم فرار آلبا از سمت چپ با سانتی وی همراه شد و این بار سوارز با یک بغل پا کار را تمام کرد. اما در آن سمت، اوئسکا دو دقیقه بعد توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. آلکس گایار در دقیقه 43 از درون محوطه شش قدم روی یک توپ سرنگون موفق به گلزنی شد. نیمه اول با نتیجه 3-2 پایان یافت.

اما داستان نیمه دوم متفاوت بود. دیگر خبری از ضعف بارسلونا در خط دفاع نبود و هجوم میزبان دامنه های بیشتری پیدا کرد. به فاصله 13 دقیقه بارسلونا سه گل زد. ابتدا در دقیقه 48 بود که دمبله از گوشه محوطه جریمه با یک ضربه دقیق بازی را 4-2 کرد.

چهار دقیقه بعد مسی توپی را به گوشه محوطه جریمه فرستاد و راکیتیچ با یک ضربه چکشی دیدنی موفق شد بازی را 5-2 کند. یک گل تماشایی از هافبک کروات. در دقیقه 61 هم گل ششم به ثمر رسید. این بار ضدحمله مسی را صاحب توپ کرد و ستاره آرژانتینی کار راحتی برای زدن گل دوم خود داشت.

دقیقه 82 آلبا مزد بازی خوب خود را با گل گرفت. باز هم مسی پاس داد و آلبا توپ را از میان پاهای دروازه بان حریف عبور داد. در نهایت هم در دقیقه 90 بود که سوارز روی یک ضربه پنالتی دروازه حریف را برای بار هشتم باز کرد تا در این مسابقه دو گله شود.

به این ترتیب بارسلونا با تفاضل گل 10+ بالاتر از رئال مادرید در رده نخست قرار گرفت.