ورزش 11 - بارسلونا در هفته سوم لالیگای 2018/19 در نوکمپ مقابل هوئسکا قرار گرفت و این تیم را با شکستی تحقیر آمیز بدرقه کرد.

ترکیب ابتدایی دو تیم به شرح زیر بود:

بارسا

تراشتگن - پیکه - راکیتیچ - بوسکتس - کوتینیو - سوارز - مسی - دمبله - روبرتو - آلبا - اومتیتی


هوئسکا
ورنر- لوسیانو - پولیدو - اتکسیتا - میرامون - موی گومز - ملرو - موستا - الکس گالار - هرناندز - لونگو

بازی در همان ابتدا با گل آغاز شد. هوئسکا توسط هرناندز در دقیقه 2 به گل اول رسید تا کاتالان ها خیلی زود در شوک فرو روند. مطابق انتظار، لیونل مسی بار دیگر در نقش سوپرمن بارسایی ها حاضر شد و در دقیقه 16 گل تساوی را به ثمر رساند.

بازی بسیار جذاب و دیدنی دنبال می شد تا اینکه جوردی آلبا با پاس به بیرون خود زمینه ساز اشتباه پولیدو شد تا دروازه خودی را باز کند تا بازی 2-1 شود. این گل در دقیقه 24 به ثمر رسید.

واتفورد - تاتنهامواتفورد - تاتنهام

در ادامه یک حرکت تمرین شده دیگر، آلبا پاس دیگری را برای سوارز در دهانه دروازه مهیا کرد تا شماره 9 بارسا در دقیقه 39 بازی را 3-1 کند. بلافاصله پس از این گل؛ الکس گالار در دقیقه 42 دروازه میزبان را باز کرد تا حساب کار در پایان نیمه اول 3-2 شود.

در نیمه دوم بازی شاگردان والورده آتش بازی خود را با دمبله آغاز کردند. وینگر فرانسوی در دقیقه 48 گل چهارم را به ثمر رساند و راکتیچ تنها 4 دقیقه بعد نتیجه بازی را 5-2 کرد.

بارسلونا - هوئسکابارسلونا - هوئسکا

اما این پایان کار نبود و لیونل مسی روی پاس زیبای کوتینیو در دقیقه 61 هوئسکا نگون بخت را 6 تایی کرد. با این 4 گل رئال مادرید و بارسلونا تفاضل برابری داشتند و به همین خاطر بارسا یک گل دیگر نیاز داشت. گلی که جوردی آلبا در دقیقه 81 به ثمر رساند تا حکم صدرنشینی آبی و اناری ها امضا شود.

اما در ثانیه های پایانی بارسلونا گل هشتم را توسط سوارز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. نکته عجیب بازی این بود که ورنر سنگربان هوئسکا ضعیف ترین نمایش ممکن را بدون حتی یک مهار از خود به جای گذاشت.