به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی که هفته قبل مقابل وولوز در کسب پیروزی ناکام مانده بود، این هفته موفق شد نیوکاسل را شکست دهد تا دوباره به سه امتیاز برسد و فشار را بر روی رقبا حفظ کند.

در آخرین مسابقه شنبه شب از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، سیتی در اتحاد میزبان نیوکاسل بود. یاران پپ گواردیولا همچون همیشه بازی مالکانه و هجومی را از همان ابتدا در خانه در دستور کار قرار دادند و خیلی زود هم مزد برتری خود را گرفتند. استرلینگ در این مسابقه هم گلزنی کرد. او در دقیقه هشتم بود که روی توپ ربایی مندی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک حرکت انفرادی توپ را به جلو برد و سپس ضربه دیدنی وی به گوشه دروازه رفت و بازی را 1-0 کرد.

اما نیوکاسل موفق شد توسط یدلین به گل تساوی برسد. در دقیقه 30 بود که روی یک ضدحمله نیوکاسل صاحب فرصت شد، پاس خوب روندون با حضور به موقع یدلین درون محوطه جریمه همراه شد و کلاغ ها بازی را مساوی کردند و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

سیتی در نیمه دوم خیلی زود توسط کایل واکر به گل برتری رسید تا دوباره پیش بیفتد، در دقیقه 52 بود که شوت دیدنی و زمینی واکر از فاصله بعید، سیتی را به گل دوم رساند و در نهایت هم میزبان با حفظ همین برتری برنده زمین مسابقه را ترک کرد و ده امتیازی شد. سیتی اکنون سوم است.