ورزش 11 - در هفته ششم لیگ برتر ایران دو تیم تهرانی و خوزستانی به مصاف یکدیگر رفتند تا با برد در این دیدار جایگاه خود را در جدول بهتر کنند.
دو تیم پیکان و استقلال خوزستان با ترکیب زیر به میدان رفتند:
پیکان: وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی، عیسی آل کثیر و محمد قاضی
استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، وحید حمدی نژاد، مهرداد پورابوالقاسم، احمد آل نعمه، مصطفی کیانی، میثم کریمی، میثم شاه‌مکوند زاده، محمد شریفی، وحید خشتان، رضا درویشی و وحید نامداری
با شروع نیمه اول شاگردان جلالی کار را هجومی آغاز کردند و حملات زهرداری روی دروازه استقلال پیاده می‌کردند. در مقابل خوزستانی‌ها هم حملات نصف و نیمه‌ای داشتند و در پاره‌ای از حملات خود خطرناک ظاهر می‌شدند. در حالی بازی در دقایق ابتدایی با حملات دو تیم پیگیری می‌شد این خودروسازان بودند که در دقیقه 19 توسط عیسی آل کثیر به گل رسیدند و با همین تک گل این دیدار در نیمه اول به پایان رسید.
در نیمه دوم شاگردان یزدی که بازی را از دست رفته می‌دیدند تلاش کردند تا حداقل نتیجه را به تساوی بکشانند اما هر چه زدند بی‌فلیده بود و نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. در مقابل شاگردان جلالی که با یک گل خود را برنده بازی می‌دیدند توپ و میدان را در اختیار گرفتند و فرصت چندانی به حریف ندادند و در نهایت موفق شدند این نتیجه را حفظ کنند و 1-0 بازی را از خوزستانی‌ها ببرند و جایگاه خود را در جدول بهتر کنند.